Tallers de famílies

Des del Consell Comarcal del Baix Ebre, amb el SIS (Servei d’intervenció sòcioeducativa) ens ofereixen la possibilitat de realitzar uns tallers amb les famílies de l’alumnat de 5è i 6è per abordar aquells temes que més  preocupen els pares i mares sobre els seus fills i filles preadolescents.

En aquest article trobareu informació sobre els tallers i una enquesta per saber la disponibilitat de les famílies, que ja vam repartir a l’alumnat de 5è i 6è. Si encara no l’heu portat als /les vostres tutors/es, teniu temps de fer-ho fins al 15 d’octubre.

circular cafe en familia ametlla

ENQUESTA DISPONIBILITAT CAFE EN FAMILIA