Setmana de la natura a l’escola.

A l’escola realitzarem diferents activitats que tindran com a eix central LA NATURA.

Els més menuts realitzaran petites obres d’art utilitzant elements de la natura.

Al cicle inicial treballaran un aspecte molt important per tenir cura de la natura com és EL RECICLATGE.

Al cicle mitjà faran caminades per l’entorn natural  i seran uns artistes amb el LAND-ART (art de la terra).

Al cicle superior, gaudiran d’uns tallers d’educació ambiental que realitzaran les monitores de  l’associació Graëllsia. L’activitat consistirà en una xerrada sobre els valors naturals que fan especial l’Espai d’interès del Cap de Santes Creus ( des de l’Estany fins la Punta de l’Àliga), tant al mar com a la platja, així com de la problemàtica de les deixalles marines en un indret com aquest. A la platja de l’Estany, es farà un mostreig de deixalles marines, participant en un projecte de ciència ciutadana com a científiques i científics, per un dia.