Setmana cultural 2009

La setmana del 20 al 24 d’abril se celebra al CEIP Sant Jordi la Setmana Cultural. Hi ha un munt d’activitats i exposicions programades durant aquests dies. Aquí en tenieu unes quantes:

-Conta-contes per a Infantil, Cicle Inicial i Cicle Mitjà.

-Narració de contes a la Cala Ràdio, que s’emetran cada matí de 11 a 11:15 hores.

-Sortides pel poble per conéixer el funcionament de l’Ajuntament, Correus, la Biblioteca, etc. per als alumnes de Cicle Inicial.

-I Concurs de Dracs a Cicle Inicial (amb molta participació, vegeu article)

-Teatre a la SCER, a càrrec de la Secció Infantil de la SCER i dels alumnes de Cicle Superior.

-Actuació del Cor Musicala a la Llar d’Infants i al Centre d’Educació Especial.

-Concurs literari de Sant Jordi i lectura dels premis d’aquest concurs.

-Exposicions de fotos, mostra de treballs per cicles/nivells, venda de llibres a càrrec de l’AMPA, etc.

-Sessions rítmiques i de relaxació, a càrrec del Gimnàs Montse per als alumnes de Cicle Inicial.

-Xerrades sobre animals i nutrició per als alumnes de Cicle Mitjà.

-Taller de nusos i bateig al mar per als alumnes de Cicle Superior.

-Caminades i bicicletades per tot el terme per als alumnes de Cicle Superior.

-El matí del divendres estarà destinat a l’esport: MATÍ ESPORTIU AL CAMP D’ESPORTS.

-I la tarda del divendres, serà més lúdica: sessió de karaoke, entrega de premis del I Concurs de Dracs i xocolatada per a grans i petits!!