SETEMBRE 2020: Aspectes d’organització i prevenció per a la tornada a l’escola. #junt@sFEMescola

Benvolgudes famílies,

A partir de dilluns 7 de setembre es duran a terme les reunions amb les famílies que, seguint amb les indicacions del Departament d’Educació i Salut, caldrà organitzar amb un format diferent del que haviem previst. Els tutors i tutores dels vostres fills i filles es posaran en contacte amb vosaltres per tal de convocar-vos a aquestes reunions telemàtiques  o presencials amb petit grup (sempre menys de 10 persones) on us explicaran aspectes organitzatius de l’aula.  En aquest article us enllaço una presentació interactiva amb els aspectes més importants, que fan referència a entrades, sortides, assitència a l’escola, espais, prevenció i salut i el pla digital de centre.

PRESENTACIÓ ASPECTES ORGANITZATIUS

Us adjuntem també un document on s’explica el nou mètode de pagament online per quan hi hagi algun pagament a fer. De moment, només estan previstos els pagament de les quotes de la plataforma digital  SNAPPET per a l’alumnat de cinquè i sisè i estareu informats pels tutors i tutores dels terminis per fer-ho.

MÈTODE DE PAGAMENT ONLINE (QUOTES SNAPPET, SORTIDES)

El canal de comunicació de l’escola serà Telegram. Per aquest motiu hem creat un canal de Telegram Escola Sant Jordi i us recomanem que us instal.leu l’aplicació TELEGRAM i busqueu el canal de l’escola. A partir del 14 de setembre, totes les comunicacions de l’escola es faran per aquest canal. L’aplicació BYNAPP ja no funcionarà.

De la mateixa manera, també és important que us subscriviu a la pàgina web de l’escola i d’aquesta manera estareu assabentats/des de tots els articles que es publiquin.

Aprofitem per informar-vos que, segons les indicacions de la Directora Territorial de Salut,  és convenient que els vostres fills/es estiguin donats d’alta a La meva salut.

CANAL SALUT INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES:

1. LUCY JANNET FLORES ZUÑE

Hola, soy la mamá de Iker Jesús, que este año estará llevando P3…habían informado de una reunión para el día de hoy a las 9 de la mañana…quisiera saber si siempre se dará, ya que leo en los comentarios que solo será online, me gustaría saber…gracias