Santa Cecília

El passat divendres, dia 22 de novembre, va ser la festa de Santa Cecília, la patrona de la música i a l’escola ho vam celebrar amb diferents actes i activitats per a tot l’alumnat.

La banda de l’Escola de Música va venir a fer un concert per als més petits (de P3 a 2n) a primera hora del matí. Els i les alumnes van escoltar atentament l’audició i la van “pintar”. Tots els dibuixos que s’han recollit estaran exposats a l’Escola de Música.

Una mica més tard, va ser el Conjunt Instrumental Solfa Jove que van venir a fer el seu repertori per als/a les alumnes més grans de l’escola (de 3r i 6è) que van poder veure i escoltar què bé toquen alguns dels seus companys i companyes.

Aquell mateix matí (22/11/13), l’alumnat de P5 va fer una sortida a Tarragona, on van poder gaudir d’un magnífic concert-audició a l’Auditori de la Diputació (C/ Pere Martell, 2). L’obra o conte musical va ser al “Carnaval dels Animals” de Camile Saint-Säens, i va anar a càrrec de professors i professores del Conservatori de Música de Tarragona. Va estar genial!!

I per acabar les activitats relacionades amb la música i la seva patrona, Santa Cecília, l’alumnat de P5 i Primer de Primària, ha confeccionat un instrument a l’hora de música. Han estat unes maraques molt ben decorades i “afinades” que els i les alumnes han pogut endur-se cap a casa per poder fer un concert molt rítmic a les seves families.

Fins aquí tots els actes i activitats per celebrar la festivitat de Santa Cecília a l’escola i ara … ja toca començar a preparar les de Nadal!!