PRESENTACIÓ DE LA MASCOTA DELS JOCS MEDITERRANIS TARRAGONA 2017

Aquest dijous 19 de maig, tres alumnes de cinquè de la nostra escola van ser invitats a la presentació oficial de la mascota dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017.

El curs 2014-15, els alumnes de cinquè van participar en la creació d’aquesta mascota i tres d’ells van ser els seleccionats per participar en les seminifinals. Finalment el dijous ens van presentar a TARRACUS, la mascota guanyadora, creada per un nen de la Selva del Camp.

Tarracus va ser presentada davant mitjans de comunicació diversos, altes personalitats del món de l’esport, patrocinadors, membres de diferents Comités Olímpics i Sa Majestat el Rei.