PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Del 6 al 20 de març, s’obre el termini per tal de fer la preinscripció dels vostres fills i filles per als ensenyaments del segon cicle d’educació infantil (3-6) i primària.

Us adjuntem la guia que  facilitarà el procés de preinscripció per a les famílies amb fills i filles que han de començar a l’escola a educació infantil 3 anys, alumnes que procedeixen d’una altra escola o alumnes que s’incorporen per primera vegada al sistema educatiu català. Per a la resta d’alumnat que ja està matriculat a l’escola, NO cal fer cap tràmit ja que la matrícula al curs següent es fa de forma automàtica.

Guia per a la preinscripció

La sol·licitud de preinscripció és electrònica i es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet, accedint al web preinscripcio.gencat.cat.
Cal que el pare, la mare o el tutor o tutora legal que faci el tràmit tingui una eina d’identificació digital, com pot ser la T-CAT, el DNI electrònic, el sistema Cl@ve o l’IdCAT Mòbil.