Plantem enciams i cuidem l’hort

El passat dimarts, 29 d’octubre els alumnes de 3rB van anar a l’hort. Allí van poder realitzar diferents feines: regar, plantar enciams, arrancar males herbes, treure pedres, etc.

S’ho van passar genial i no van deixar de treballar en cap moment. Van acabar ben cansats, però alhora, contentíssims!

Després, cada alumne va escriure una frase al diari de l’hort que tenim a l’escola. També hi vam enganxar una fotografia de grup.

Gràcies als alumnes de l’aula verda i membres de l’AMPA per l’ajuda i la rebuda a l’hort!!

Vegeu algunes fotos (tota la resta estan penjades al Drive de l’alumne).