Places lliures a les activitats extraescolars: oberta inscripció

Des de l’AMPA, equip directiu i l’empresa de serveis esportius i educatius Actiesport, oferim un gran ventall d’activitats pels nens/-es perquè puguin escollir aquelles que més els agradin.

Els informem que hi ha places lliures a les activitats que els adjuntem.

PREU

El primer mes de participació s’haurà de fer un pagament de 5€ addicional en concepte d’assegurança, la resta de mensualitats tindran un cost de 25€ si assisteix dos dies i de 15€ si assisteix un dia.

ACTIVITATS I HORARIS:
 hora  dilluns  dimarts  dimecres  dijous  divendres
16.30 h.
17.30 h.
  • Grup 1. Psicomotricitat  (P3 a P5)
  • Escacs (1r a 6è)
  •  Grup 2. Psicomotricitat  (P3 a P5)
  • Patinatge (P5 a 6è)
  •  Grup 1. Psicomotricitat  (P3 a P5)
  • Escacs (1r a 6è)
  •  Grup 2. Psicomotricitat  (P3 a P5)
  • Voleivol (3r a 6è)
  •  Patinatge (P5 a 6è)

NORMATIVA:

– Per participar a qualsevol activitat s’ha d’estar al corrent de pagament de quotes.

– Hi ha un nombre màxim i mínim per les activitats. Si no s’arriba al mínim de sol.licituds l’activitat pot ser anul·lada o modificada.

– En les activitats amb llista d’espera, en cas de més de tres faltes no justificades, es donarà de baixa automàticament a aquella persona en l’activitat corresponent.

– La matrícula és viva, mentre hi hagi plaça lliure es pot realitzar la inscripció en qualsevol moment del curs a secretaria.

– El pagament del rebut es farà mensualment a començament de cada mes.

– Els rebuts retornats pel banc s’hauran d’abonar exclusivament en efectiu, amb un recàrrec de 5€ per la despesa bancària ocasionada.

– Per donar-se de baixa d’una activitat cal comunicar-ho amb el document corresponent abans del dia 15 de cada mes.

DOCUMENTACIÓ:

Per inscriure’s en qualsevol activitat cal:

– Emplenar el full d’inscripció (imprimir el document a peu d’aquesta entrada o demanar-lo a secretaria).

– Facilitar una fotocòpia de la targeta sanitària de la nen/-a inscrit/-a.

Totes les activitats estan cobertes per una assegurança de Responsabilitat Civil i assegurança d’accidents. PER QUALSEVOL DUBTE PREGUNTAR PER LA MESTRA D’EF INMA A SECRETARIA

Inscripcions activitats extraescolars curs 2015-2016 (2n trimestre)