OFERTA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies,

en aquest article us adjuntem els fulls d’inscripció i la informació de cada activitat extraescolar. Les activitats començaran a l’octubre, per la qual cosa és important que formalitzeu les inscripcions aquests primers dies de setembre. Els dies proposats són opcionals, és a dir, es pot canviar el dia d’una activitat si la majoria de famílies interessades voleu fer-la un altre dia.

• ACTIVITATS EMPRESA ACTIESPORT

INSCRIPCIÓ 2021-22 – ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

INSCRIPCIÓ_2021_22_ACOLLIDA MATINAL

• ACADÈMIA DE BALL

FULL D’INSCRIPCIO BALLS

• KIDS & US

Us presentem l’activitat *extraescolar d’anglès de Kids&Us* per aquest curs 2021-22.
Aquesta activitat ja fa anys que s’imparteix al centre. Aquest curs es poden inscriure alumnes de P3 fins a 4t.
*Kids&Us* té una *metodologia pròpia*, basada en el procés natural d’aprenentatge d’un idioma, primer escoltant i entenent i després escrivint.
L’activitat és per nens/nenes a partir dels 3 anys, encara que la metodologia comença amb 1 any.
Qui estigui interessat en rebre informació que es posi en *contacte * trucant al *639 36 11 80*.