Notícia al Diari de Tarragona

Avui, diumenge 18 d’abril de 2010, al diari de Tarragona (en portada i secció de les Terres de l’Ebre) hi ha la notícia sobre la gravació del CD de l’escola que presentarem demà, 19 d’abril a les 17:15 hores, dins del marc de la Setmana Cultural, dedicada enguany a la Música.

La periodista i el fotògraf van venir el passat dimecres al matí a l’escola per fer unes quantes fotografies i conéixer de primera mà com havia anat la gravació del CD. Va parlar amb alumnes de Sisè, amb el director i els mestres (Gabriel i Joana) implicats en l’enregistrament i també amb dues mares que van col·laborar cantant. Tots fan constar que la feina feta, l’esforç i el temps dedicat ha estat  molt, però que els resultats agraden i agradaran tothom que els escolti: HA VALGUT LA PENA!!!