Les novetats del nou curs 2016-2017 a l’escola

Aquests dies d’inici de curs hem estat totes i tots força atrafegats per tenir-ho tot enllestit per rebre a l’escola als xiquets i a les xiquetes del poble a l’escola. Ja hem començat a rodar aquest nou curs i volem informar-vos de les novetats per a aquest nou any acadèmic.

Per fer-ho us deixem un enllaç de La Cala RTV on es recullen les dades i les novetats que han marcat l’inici del curs.

Podeu llegir-les opnsultant aquest enllaç o bé escoltant l’entrevista que el magazine Sempre amb tu va realitzar a la nostra directora Fàtima Garcia.

Enllaç a l’article. ” L’aposta pel plurilingüisme marcarà el nou curs a l’Escola Sant Jordi”.

L’entrevista: