Lectures dels finalistes de l’escola per al Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquestes darreres setmanes, els alumnes finalistes per al Certamen de Lectura en veu alta que s’havia de celebrar a Tortosa el dijous 12 de març han estat treballant molt preparant-se les lectures. La decisió de suspendre aquest acte ens ha fet buscar una solució per a que la seva feina no es quedi sense cap reconeixement. Així que, gràcies a la Ràdio de la nostra escola i l’ajuda de Josep Sanfiz d’Ona Digital, per a l’edició de les nostre gravacions, us podem mostrar la gran feina que han fet aquests tres alumnes: la Mar, la Carla i el Mathéo.

L’alumna de tercer, Noa, ens fa una introducció presentant els nostres finalistes i els llibres que han llegit.

Aquí teniu el podcast i els àudios individuals de cada alumne.

Molt bona feina i continueu llegint!!