La tardor ha arribat a l’escola

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Com ja és tradició un any més hem celebrat la festa de la Castanyada mestres, famílies i alumnes. Una de les activitats que més agrada a l’alumnes i mestres és redecorar l’escola i aquesta és la primera ocasió que tenim des de l’inici del curs i no ens agrada desaprofitar-la.

La decoració combina la nostra tradició amb una de nova Halloween, és des del departament d’anglès que xiquets i xiquetes xalen amb bruixes, vampirs, la foscor i les carabasses.

Volem compartir amb vosaltres la decoració dels passadissos de l’escola, i per això us deixem aquest recull de detalls del petits grans artistes que tenim a la nostra escola.