La nova imatge de l’Escola Sant Jordi

Com molt bé hem vist aquests dies l’alumnat, famílies, mestres i tothom qui ha passat a prop de l’escola, la façana de la nostra escola s’ha anat transformant en una veritable obra d’art gràcies a l’artista dels graffitis Gasic Painter.

Aquesta iniciativa, proposada i impulsada per l’AMPA de l’escola forma part del projecte per fer de la nostra escola un lloc acollidor, ple de color i que ja va començar el curs passat amb les actuacions a les diferents zones d’esbarjo, amb la col.laboració de les famílies i també amb el mural que va pintar tot l’alumnat de l’escola.

Volem donar les gràcies a l’AMPA per aquesta iniciativa i a l’artista Gasic Painter per la seva gran obra.

Les fotografies han estat fetes per l’ AMPA i per l’artista Gasic Painter.