Informació del menjador. Inscripcions i funcionament

Resum de la reunió de menjador:

• Venda de tíquets avui dijous 09 de 11h30 a 13h i de 16h a 18h al menjador escolar.
  • La venda de tíquets a partir d’avui es farà en dos lloc diferents:
  • DILLUNS DIJOUS
    LLOC MENJADOR ESCOLAR AJUNTAMENT
    HORARI 16H30 A 18H 11H30 A 13H
  • L’alumnat, a l’hora de dinar, estarà separat pers grups estables.
  • És obligatori l’ús de mascareta.
  • La recollida de l’alumnat es farà per la porta oest (porta negra ).
  • L’horari de menjador és de 14h fins a les 16h30. Si, per qualsevol motiu, els heu de recollir abans cal que aviseu al telèfon del menjador.
  • L’alumnat que s’hagi de quedar dilluns 14 ha d’enviar un whatspp al telèfon del càtering de 09h a 09h30, tant si és alumne fixe com esporàdic.
  • Es considera fixe l’alumnat que es queda més de dos dies.
  • Cal que tothom empleni el full d’inscripció i marqueu bé els dies que teniu previst que es quedin.
  • Els telèfons del càtering i del menjador  els trobareu al full “Reunió famílies- curs 20-21”.

DOCUMENTACIÓ QUE ADJUNTEM:

REUNIÓ FAMÍLIES- CURS 20-21 (1)

inscripció-menjador

normes-de-funcionament-menjador