Inauguració nou curs escolar (2015-2016)

inauguraciocurs1

El dimecres 7 d’octubre, els centres educatius de l’Ametlla de Mar, l’escola Sant Jordi, l’Institut Mare de Déu de la Candelera i l’Escola de Capacitació Nàuticopesquera; vam inaugurar el curs escolar 2015-2016.

L’acte principal fou una xerrada de la coach Alícia Vallespí sobre el Training emocional i es va completar amb un emotiu homenatge, organitzat amb la col·laboració de l’Ajuntament, als professionals de l’ensenyament darrerament jubilats; que van rebre un detall d’agraïment pels anys de dedicació a la tasca docent.

L’acte va comptar amb l’assistència del nostre alcalde, el senyor Jordi Gaseni, acompanyat de regidors de l’ajuntament, del senyor Jordi Esplugas, inspector d’educació del Departament, i dels claustres dels centres educatius.

inauguraciocurs2 inauguraciocurs3