Formació Kids School

El passat divendres 17 de maig, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior va rebre una formació molt interessant sobre la contaminació als rius i mars i sobre la pesca responsable.

Aquesta xerrada forma part d’un projecte que es diu Kids School i que està formant nens i nenes de molts països sobre aquests aspectes de respecte al medi ambient.

Us deixem l’enllaç sobre la notícia que van explicar els mateixos alumnes a La Cala RTV i també un recull de fotografies de la jornada.

Des de La Cala Fishing ofereixen cursos gratuïts per tot l’alumnat amant de la pesca o que estan interessats en aprendre sobre pesca responsable .

Sortim a l’Escola: els plàstics a la mar