Feliç dia de Santa Cecília

Feliç dia de SANTA CECÍLIA a tots i totes els/les que viuen la música!!

Per celebrar aquesta festivitat a l’escola, estem construint amb els i les alumnes de P5, 1r i 2n de Cicle Inicial (i amb l’estreta ajuda i col·laboració dels xiquets i xiquetes de Cicle Mitjà i Superior) un instrument musical amb material reciclat: EL PAL DE PLUJA.

Amb el tub de cartró que sobra del paper de cuina, un grapadet d’arròs, de llenties o de sopa i uns quants paperets de colors i gomets ens han quedat uns instruments ben simpàtics i divertits!!

Aviat us podrem ensenyar les fotos d’aquests instruments tan casolans i rebonics que hem construit!!