EXCURSIÓ AL CONSORCI D’AIGÜES (L’AMPOLLA) 4t

Avui hem anat al consorci d’aigües. Hem anat amb autobús tots els alumnes de 4t . Quan hem arribat, hem entrat a una sala on ens han explicat el cicle de l´aigua i el cicle urbà. Després hem esmorzat i ens hem dividit en dos grups.

Un grup ha anat a jugar a la tablet i l’altre grup a fer un experiment.  L’experiment consistia en tastar, visualitzar i olorar diferents tipus d’aigües (una de l’aixeta, l’altra d’ampolla i l’altra, Vichy). El joc de la tablet consistia en diferents pantalles sobre el procés de potabilitzar l’aigua.

Quan hem acabat, l’Enriqueta i la Marta ens han donat una bossa amb diferents regals: una cantimplora d’aigua, una funda, una gorra, post-its, una llibreta, caramels de menta, un llapis diminut i un bolígraf.

L’excursió ens ha agradat molt. Hem après com es potabilitza l’aigua, hem al·lucinat amb les instal·lacions i també hem esbrinat per a què serveix la xemeneia que es veu des de l’autopista.

Podeu veure les fotos de l’excursió clicant al següent enllaç:

FOTOS CONSORCI – 4t

Escrit per: Maria, Elsa, Gina, Pere, Jordi, Carla i Hannah (alumnes de 4t A, B i C).