El nostre projecte: com millorar el clima escolar

Des de que va començar el 2n trimestre, els alumnes de cicle superior que acudeixen a l’aula d’audició i llenguatge estem treballant al voltant d’un projecte que pensem és molt important: Com millorar el clima escolar.

Mitjançant diverses tècniques i dinàmiques de treball en grup i  cooperatiu basades en la metodologia del Design Thinking (ve del món de l’empresa i el màrqueting i significa pensament de disseny) estem desenvolupant per passos tota aquesta idea inicial, com a vertaders dissenyadors que volem aportar propostes i solucions innovadores.

Tenim un diari d’aula on cada dia escrivim allò que hem fet per tal de deixar constància, així com panells i cartelleres amb tot el recorregut de idees que van sorgint.

Ja us anirem informant de com queda tot això!