Difusió de les mobilitats Erasmus+ al claustre

En el claustre d’ahir dijous, 9 de maig, dues de les nostres companyes, Amparo i Sara, ens van presentar les seves experiències de les mobilitats Erasmus+ que van realitzar a finals de febrer.

Primerament, es va fer una breu introducció del projecte Erasmus+ (ESAM-TILC) a la nostra escola, el qual forma part d’un micro-consorci amb altres escoles de Catalunya i que té com objectiu principal l’observació de l’aprenentatge de la llengua en alumnes nouvinguts en escoles d’arreu d’Europa.

Aquests dos jobs shadowing que es van dur a terme a Berlín (Alemanya) i Bolzano (Itàlia) van ser molt fructuosos per recollir idees sobre pràctiques educatives amb diferent metodologia, fotos i per fer-ne una valoració de quines podem tenir en compte per aplicar a la nostra escola.

Cal afegir que aquest projecte Erasmus+ es donarà per finalitzat amb la implementació de la II Jornada Intercultural a la nostra escola el proper divendres, 17 de maig. Comptarem amb la participació de moltes famílies que ens ajudaran a omplir l’escola de tallers i exposicions de cultures d’arreu del món. Moltes gràcies!

Us deixem, a continuació les dues presentacions:

PRESENTACIÓ BERLÍN – Sara

PRESENTACIÓ BOLZANO – Amparo