Comença la Missió Apilo XII

L’escola i tota la comunitat educativa, alumnes, famílies, mestres, personal d’administració i serveis, formem part de la Missió Apilo XII.

L’objectiu de la nostra missió és LOCALITZAR, RECOLLIR i PORTAR, als dos punts de recollida selectiva Apilo que hi ha a la nostra escola, les piles i bateries esgotades perquè es reciclin de manera correcta. Evitem, així, que les substàncies químiques i materials que conformen les piles facin malbé el medi ambient.

Tot recuperant els materials i evitant-ne la contaminació ajudem a crear un món millor alhora que com a escola, com a famílies transmetem els valors de respecte al medi que necessitem.

VIU LES AVENTURES DE L’APILO!

Per tal de complementar les activitats a l’escola amb l’Apilo XII, aquí tens diverses propostes que pots fer amb els teus companys; o a casa, amb el pares o els amics. Escull l’activitat que més t’agradi i recorda penjar-la al taulell de la teva classe. També pots compartir-la al facebook o al twitter de l’Apilo. Segur que engrescaràs als teus companys. Entre tots podeu crear un nou univers Apilo.

PINTA

Com t’imagines el Planeta Reciclatge? I els seus habitants? Has pogut veure com és a la història del Marc i la Missió Apilo XII, però tu com t’ho imagines?

TALLERS APILO

Descobreix les activitats que pots fer amb Apilo. Crea la teva pròpia versió del coet utilitzant materials reciclats, i diverteix-te descobrint com produir energia, entre d’altres activitats.

TEATRE AMB APILO

Vols ser un personatge del conte de l’Apilo i viure totes les seves aventures? Participa en l’obra de teatre Apilo XII i converteix-te en protagonista de la història més divertida.

CREA NOVES AVENTURES DE L’APILO PER SANT JORDI

Com t’imagines les seves properes aventures? Escriu noves històries de l’Apilo  i comparteix el teu conte a través de les nostres xarxes socials.

FES-TE EL CARNET AGENT APILO

Per ser un autèntic agent Apilo, fes-te el teu propi carnet. Imprimeix-lo i enganxa-hi la teva millor fotografia!

PÒSTER APILO

Descarrega’t el pòster de la missió i penja’l a la teva escola per ser un autèntic Agent Apilo.

VÍDEOS

Conte divertit i pedagògic de la Missió Apilo XII al Planeta Reciclatge. Molt indicat per conscienciar i explicar de manera educativa als més petits com d’important és reciclar els diferents tipus de piles i acumuladors.

També podeu llegir el conte al següent enllaç: http://www.apilo.cat/apilo/downloads/ConteApilo.pdf

Jornada taller a les escoles de Catalunya de la Missió Apilo XII. Les piles i acumuladors portàtils esgotats al Planeta Reciclatge.

Teniu tota la informació del projecte Apilo al lloc web: http://www.apilo.cat/missio/