Castanyada 2009

Ja estem a la tardor i les pluges i el mal temps ens ho recorda molt sovint aquests dies. Ben aviat celebrarem la festa de la Castanyada. Per aquest curs hem organitzat una ballada de danses el dia 29 d’octubre a la tarda. Hi participaran tots els/les alumnes del centre, des de P3 fins a 6è. Les danses que hem preparat  els/les mestres i que l’alumnesat està practicant amb molt interès i dedicació són:

PRIMER: “El ball de la civada”

SEGON: “Amics” (Guida Sellarès)

TERCER: “Marieta Cistellera”

QUART: “El ball dels cascabells”

CINQUÈ: “El ram-ram” (ball de bastons)

SISÈ: “El ball de gitanes”

Properament, penjarem les fotos d’aquesta mega-ballada al pati de l’escola per celebrar la Castanyada 2009.