BEQUES PER A ALUMNAT AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS 19-20

ASPECTES A TENIR EN COMPTE PER A TOTES LES SOL·LICITUDS:

Preferentment les sol·licituds s’han de tramitar en format telemàtic i només en cas que hi hagi incidències es presentarà en suport paper.

BEQUES MANUALS:

Els alumnes que presenten la beca en format paper han d’adjuntar a la sol·licitud:

• Fotocòpia del DNI de tots els membres de la unitat familiar que constin com a membres computables a la declaració o declaracions de la renda del 2017 on figura el sol·licitant.
  • Fotocòpia del full de la llibreta del compte bancari en la qual es pugui verificar el numero de compte i que el sol·licitant figura com a titular del compte.
  • Fotocòpia del títol de família nombrosa o justificació de qualsevol altra deducció que hagi estat declarada pel sol·licitant.

COMPONENT DE REEDUCACIÓ PEDAGÒGICA O DEL LLENGUATGE:

En cas que s’hagi sol·licitat l’ajut de reeducació i llenguatge la sol·licitud de beca ha de tenir degudament omplert, signat i segellat:

• L’apartat a complimentar pels equips d’orientació educativa i psicopedagògica i en especial l’apartat que indica que presenta necessitats específiques de suport educatiu derivada de…
  • L’apartat a complimentar pels gabinets o centres que realitzen la reeducació i en especial els apartats del NIF i del Nº de col·legiat del professional.

L’accés a la tramitació electrònica de la sol·licitud el podeu trobar al següent enllaç:

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el proper 26.09.2019, per la qual cosa cal que abans del 20 de setembre porteu els documents a l’escola per tal que els signi la direcció del centre i la psicopedagoga dels Serveis Educatius.