Beques menjador pel curs 2015-2016

Informem a les famílies que s’ha obert el termini per presentar la sol·licitud per als ajuts de menjador per al curs 2015-2016.

A la secretaria de l’escola trobareu tota la informació i el full de sol·licitud que s’haurà de presentar al Consell Comarcal del Baix Ebre abans del 31 de maig.

Volem aclarir que, a partir de les al·legacions fetes per la direcció de l’escola a les bases dels ajuts per a menjador escolar, per al curs vinent l’alumnat de les escoles que fan l’horari compactat també tenen opció a demanar aquest ajut.

Podeu consultar les bases de la convocatòria en el següent enllaç.