Benvinguts i benvingudes Xics Caleros a la setmana cultural 2016!!!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els Xics caleros, la colla castellera del poble ens ha visitat aquest matí per organitzar una jornada castellera de caire didàctic.

Ens han ensenyat com es fa la pinya, la nomenclatura dels castells i de cadascuna de les seves parts, ens han fet una petita demostració a la mida del nostre gimnàs i han fet participar l’alumnat en una demostració pràctica del que és carregar persones i del que es enfilar-s’hi.

Els nostres i les nostres alumnes castellers i castelleres també hi eren presents. Les sessions s’han completat amb jocs molt dinàmics i participatius que només ens permeten qualificar la jornada d’un gran èxit.

Gràcies xiquets caleros, us desitgem la millor de les temporades i que contineu treballant amb tota aquesta il·lusió i alegria.

Ens veiem a les places!!!!! Som la vostra pinya!!!