ATENCIÓ! PREINSCRIPCIÓ 2020-2021. SEGON CURS D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA.

CANVIS EN EL PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

En el context social actual, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID19, cal reduir al màxim els tràmits presencials, substituint-los per actuacions telemàtiques i, quan això no sigui possible, cal prendre les mesures preventives necessàries, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries, per garantir la salut
de les persones. En aquest sentit, el PROCICAT ha aprovat el Pla parcial de desconfinament i obertura dels centres educatius per a la realització del procediment
de preinscripció i matrícula escolar recollint les mesures concretes que cal aplicar.

Conseqüentment, des del Departament d’Educació s’ha modificat la norma reguladora i s’han establert els canvis procedimentals al procés de preinscripció i matrícula que s’expliquen en les següents instruccions. Així mateix, en el Pla esmentat s’han previst totes les mesures de prevenció necessàries per tal que es pugui dur a terme el procediment en condicions de seguretat, sobretot quan, per raons d’equitat, cal assegurar-se que aquelles persones que puguin tenir dificultats en fer el tràmit telemàtic de preinscripció i matrícula tinguin l’oportunitat de ser ateses presencialment.

TRÀMIT TELEMÀTIC ( DEL 13 AL 22 DE MAIG):

Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.
En aquest cas, la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa
adjunta. El centre ha de contestar aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància. Cal recordar que el període per presentar el resguard i la documentació finalitza un dia més tard que el període de presentació de sol·licituds.

PROCEDIMENT:

1. ON FER EL TRÀMIT TELEMÀTIC? En aquest enllaç trobareu la informació del procediment:

/http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

2. Un cop presentada la sol.licitud de manera telemàtica , cal enviar al correu de l’escola el resguard de la sol.licitud i tota la documentació que es demana, que pot estar escannejada o fotografiada però sempre amb la major qualitat possible per tal que es vegin bé les dades..

3. Des del correu de l’escola us respondrem al vostre enviament per tal que quedi constància de la recepció de la vostra sol.licitud.

– TRÀMIT PRESENCIAL.( 19 AL 22 DE MAIG) EN HORARI DE 09:00 A 13:30

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, els centres hauran d’organitzar la presentació de sol·licituds assignant una cita prèvia per a l’accés al centre.

PROCEDIMENT:

1. CAL DEMANAR CITA PRÈVIA: DEL 13 AL 15 DE MAIG ES POT DEMANAR CITA PRÈVIA TRUCANT AL TELÈFON DE L’ESCOLA EN HORARI DE 09:00 A 13:30. TELÈFON DE L’ESCOLA; 977456480, O MITJANÇANT UN CORREU ELECTRÒNIC A L’ADREÇA e3000263@xtec.cat
  2. Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
  3.  Cal  portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
  4. Cal  portar mascareta i guants;
  5. No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE, en el cas de persones estrangeres.
    • Volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol.licitant.
    • Fotocòpia del carnet de vacunacions on constin les dosis de les vacunes rebudes i les dates corresponents. Si no es té carnet de vacunacions, cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    • Original i fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne.
    • 2 fotografies tamany carnet.

Sol.licitud que cal presentar i que us podeu descarregar aquí o trobareu a la secretaria del centre:

solicitud-preinscripcio-20-21

Trobareu més informació al següent enllaç: