Ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu. Curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

El Ministeri d’Educació convoca els ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu. Les modalitats dels ajuts són les següents:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Termini per presentar la sol·licitud: del 9 d’agost al 30 de setembre de 2020.

En aquest enllaç trobareu més informació i les indicacions per a fer el tràmit en línia.

Normativa i tràmits