Acte d’inauguració del curs 2019 – 2020

Avui dilluns 9 de setembre, tots els centres educatius de l’Ametlla de Mar hem realitzat l’acte d’inici del curs acadèmic a l’Escola de capacitació nauticopesquera amb la presència i xerrada inaugural del doctor David Bueno sobre com aprèn el cervell.

També hem volgut reconèixer i agrair la tasca docent de les dues mestres que s’han jubilat. Maria Jesús Garcia de l’ Escola Sant Jordi i Maria Marsal de l’Institut Candelera han rebut un detall de l’Ajuntament que els ha entregat la Sra Joana Brull, Regidora d’educació.