Ajuts menjador escolar curs 21-22

TERMINI ORDINARI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

Del 12 d’abril al 7 de maig de 2021, ambdós inclosos.

BASES AJUTS MENJADOR 2021_2022

GUIA_COM TRAMITAR SOL·LICITUDS ONLINE

TERMINI PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS SOBREBVINGUDES:

– Alumnes de nova matriculació : Les famílies d’alumnes de P3 i matriculats en posterioritat a l’últim dia del termini ordinari podran presentar la sol·licitud entre l’1 de juliol i el 30 de setembre de 2021.  Els alumnes matriculats amb posterioritat a aquest termini podran presentar la sol·licitud fins a 30 dies naturals posteriors a la data de matriculació i com a màxim fins al 30 d’abril de 2022.
Informació web Consell Comarcal de l’Alt Penedès

– Excepcionalment, i d’acord amb les bases, podran sol·licitar l’ajut fora d’aquest termini i fins el 30 d’abril de 2022 els alumnes d’unitats familiars que la seva situació econòmica s’hagi vist greument afectada per causa de força major i degudament justificada amb posterioritat a la finalització del termini ordinari de presentació.