IN ENGLISH!

La setmana passada, en Joshua de la Companyia Bschool ens va visitar a l’escola i va oferir unes sessions amb els alumnes de primària sobre temàtica diversa adaptada a la seva edat . Als alumnes de Cicle Superior, els va parlar d’ interessantíssimes curiositats dels animals salvatges que desconeixíem. A Cicle Mitjà, va oferir-los un espectacle de màgia on els va ensenyar un petit truc que després podien reproduir amb les famílies i als alumnes de Cicle Inicial, va fer una sessió divertidíssima de contes. Aquí en podreu veure algunes fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *