SANT JORDI 2024

Enguany, per celebrar la diada, hem convidat a les famílies a venir a l’escola a fer un taller de vitralls de flors. Hem gaudit de la companyia i del treball en equip. Ha sigut enriquidor per a tots. Moltes gràcies a tots els que hi heu participat!

Clicant aquí podreu veure totes les fotografies del dia

A la tarda, el Grup Teatral Vidrerenc ens ha ofert la seva particular representació de Sant Jordi. Ha estat una obra molt divertida i entranyable. Moltes gràcies per aquest regal.

Clàudia Selva, guanyadora dels quarts de final del Certamen de Lectura en veu Alta

Aquest passat divendres 15 de març, l’alumna de 6è de la nostra escola, Clàudia Selva i Ferrer, va ser guanyadora de la seva categoria, Grumets Verds, als quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta que es va celebrar al Teatre Municipal de Blanes.  També hi va participar l’alumna de 4t Hana Burgos, en la categoria de Grumets Vermells que va destacar per la seva naturalitat i expressivitat. Ambdues van fer-ho molt bé i volem felicitar-les efusivament! Podeu veure els vídeos de la seva lectura clicant sobre el seu nom.

Vídeo Clàudia

Vídeo Hana

CARNAVAL

ENGUANY HEM FET UN CARNAVAL DE CIRC ON TOTS HEM SORTIT A LA PISTA A GAUDIR!

FESTA DE LA PAU

Com cada 30 de gener, a l’escola celebrem el dia per la PAU i la no violència escolar. Enguany el lema ha sigut: “Si tanques els ulls i penses amb la Pau, què veus?” Els nens i nenes han fet un mural amb les seves visions i els seus pensaments i després els hem compartit tots junts al pati de l’escola. Aquí en trobareu un petit recull.

ESCENIFICACIÓ DE POEMES

Aquí trobareu el recull de fotos i vídeos del recital de poemes dels nostres alumnes per Nadal. Un any més, ha estat una celebració entranyable i plena d’emocions.

RESULTATS DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Ahir, 23 de novembre, vam celebrar les eleccions per a escollir dos nous representants del sector famílies i dos del sector de mestres per al Consell Escolar de l’escola.
Les persones escollides varen ser:
Marta Vila i Bosch  i Pau Hermoso i Soler del sector famílies
Sílvia Domènech… Llegeix més»

Què és per a tu la música?

A principi de curs els alumnes de l’escola Sant Iscle reflexionen sobre la música. Els hi preguntem: Què és per tu la música?

Aquí podreu veure les seves reflexions… molt interessants! Cliqueu sobre la imatge

LA FESTA DE LA CASTANYADA

Aquest any hem celebrat la festa de la Castanyada amb les famílies a  la tarda. Hem tingut unes visites de luxe: les castanyeres del grup teatral Vidrerenc que han fet de presentadores de les danses que l’alumnat ha après a les classes de música. Els pares i mares  de l’AFA ens han torrat les castanyes i han ajudat a repartir sucs per a tothom. Moltes gràcies a tots els que hi heu participat per la vostra col·laboració. Aquí trobareu un recull de fotografies de la diada.

CONSELL ESCOLAR

El proper 10 d’octubre celebrarem el primer Consell Escolar del curs amb el següent ordre del dia:

1. Aprovació de l’acta anterior.
  2. Aprovació PGA
  3. Aprovació pla de menjador
  4. Informacions sobre les Normes d’Organització i Funcionament de Centre
  5. Informacions vàries
  6. Precs i preguntes

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS curs 2023-24

L’AFA ha organitzat les següents extraescolars pels alumnes de l’escola. Clicant a sobre s’obrirà la butlleta d’inscripció de cadascuna de les activitats.

Teatre Núria Borràs(1r a 6è)
Dilluns grup I (1r a 3r)   13:30-14:30h
Dilluns grup II (4t a 6è) 12:30-13:30h
 Acollida matinal Joan Colls(1r a 6è)
Cada dia de 8h a 9h
Repàs i Deures Joan Colls (4t a 6è)
Dilluns i dimecres 12:30-13:30h
Mecanografia Joan Colls (3r a 6è)
Divendres 12:30-13:30h
Balls moderns Joan Colls (1r a 6è)
Dimarts i dijous 12:30-13:30h
Escacs Arnau Clot (1r a 6è)
Dilluns 12:30-13:30h
My English Kids&Us Carla Viñals (I4 a 6è)

IN ENGLISH!

La setmana passada, en Joshua de la Companyia Bschool ens va visitar a l’escola i va oferir unes sessions amb els alumnes de primària sobre temàtica diversa adaptada a la seva edat . Als alumnes de Cicle Superior, els va parlar d’ interessantíssimes curiositats dels animals salvatges que desconeixíem. A Cicle Mitjà, va oferir-los un espectacle de màgia on els va ensenyar un petit truc que després podien reproduir amb les famílies i als alumnes de Cicle Inicial, va fer una sessió divertidíssima de contes. Aquí en podreu veure algunes fotografies.

PREPAREM-NOS PEL RANXO!

Com és habitual en aquestes dates, els Ranxers ens visiten a l’escola per apropar-nos aquesta tradició tan Vidrerenca. Ens expliquen d’on surt la tradició i quins són els passos per a preparar un bon Ranxo. Els alumnes de 3r i 4t escolten amb atenció i pregunten tot allò que no ha acabat de quedar clar.

A més, han aprofitat la visita per anunciar el guanyador del concurs del Plat del Ranxo 2023. És el nostre alumne de 6è A David Solé. Moltes felicitats David! Estem molt orgullosos de tu!

Visca el Ranxo!