Instal·lacions

La nostra escola compta amb una entrada principal per on entren les famílies i els visitants de l’escola. Els alumnes, però entren per les portes grans del pati.
A la part baixa de l’edifici hi trobem consergeria, la sala de mestres, els lavabos, el menjador amb la cuina, dues tutories i el despatx de l’AFA. En aquesta mateixa planta s’hi ubiquen els despatxos d’aministració i de l’equip directiu, la biblioteca,  l’aula d’educació especial, i el Cicle d’Educació Infantil.
L’escola té dues escales i un ascensor per accedir a la primera planta. Un cop a dalt, d’un extrem a l’altra del passadís hi ha les classes de la primària, l’aula d’anglès i de música. Compta també amb dos magatzems de material.
A més l’escola compta amb un gimnàs molt ampli amb escenari, que en ocasions fa de sala d’actes culturals municipal.
El pati es divideix en tres zones diferenciades: una d’ampla amb diverses estructures pels alumnes d’Educació Infantil, una zona de pista per jugar a tota la varietat de jocs esportius amb un rocòdrom en un dels extrems. I en darrer lloc, hi trobem la zona d’arbres, amb taules de picnic al sol o a l’ombra, anomenada la muntanyeta per les seves característiques amb diverses estructures de fusta i zona d’aventura.