Serveis digitals

L’escola Sant Iscle compta amb una sèrie de serveis digitals que constitueixen un element molt important de l’engranatge del centre educatiu.

Programari de codi lliure que crea entorns virtuals d’ensenyament i aprenentatge en línia. Cada grup té el seu propi moodle on hi pot trobar els continguts i les tasques durant el curs.
Servei del Departament d’Educació que proporciona un web amb funcionalitats avançades per als centres educatius de Catalunya. Es comparteixen les activitats de l’escola.
Amb aquesta xarxa es comparteixen enllaços, informacions, experiències, fotografies i vídeos referits a l’entorn escolar.
Xarxa de comunicació amb les famílies a partir dels pares delegats de cada grup on s’hi notifiquen notícies breus i majoritàriament de de caràcter urgent.