Hem celebrat els Jocs Florals.

A l’escola, quan arriba Sant Jordi, és tradició celebrar els Jocs Florals.

Participen tots els nens i nenes. Els alumnes d’infantil fan treballs en grup, a Cicle Inicial es fan en petit grup o per parelles i a partir de Cicle Mitja són treballs individuals.

El tema sobre el que havien d’escriure aquest curs ha estat “Sant Joan Despí, la meva ciutat”. Els nens i nenes d’infantil i Cicle Inicial han pensat i escrit uns bonics rodolins sobre Sant Joan i els nois i les noies de Cicle Mitjà i Superior han pogut escollir entre poesia o narració curta.

El dia de Sant Jordi, durant la cerimònia dels Jocs Florals es van dir els finalistes, tres per cada classe,  i es van premiar els guanyadors i guanyadores. Aquests van poder llegir la seva obra davant dels companys i companyes. Va ser molt bonic poder escoltar tants rodolins, poemes i històries parlant de Sant Joan Despí. Felicitats a tothom!

Al vestíbul hem penjat un mural amb els treballs guanyadors!!!

I als blocs dels diferents cicles trobareu un petit reportatge dels Jocs Florals a cada cicle.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *