Els alumnes de 5è van al Liceu.

Famílies,

L’escola vol acostar-se a l’art com a part molt important del creixement dels nostres alumnes. Volem que els alumnes estiguin en contacte i coneguin les obres tant plàstiques com musicals, de dansa, teatre…

Aquest contacte, aquest descobriment els ajudarà i completarà la seva formació i farà d’ells persones capaces de gaudir amb la música, amb la dansa, el teatre, les arts plàstiques.

És per això, que al llarg de la seva escolaritat visitaran museus i aniran a veure i escoltar audicions i espectacles de dansa. Ara han estat les classes de 5è les que han anat al LICEU de Barcelona per assistir a l’actuació de la companyia de ball  “IT DANSA”.

Tot això en un marc incomparable com és el gran teatre del Liceu, de Barcelona.

liceu