Comencem les Jornades Esportives!

Famílies,

Aquesta tarda hem celebrat la cerimònia d’inauguració de les Jornades Esportives amb un temps fantàstic. Ha estat una inauguració plena de paraules esportives i es notaven les ganes i la il·lusió de tots per començar aquests tres dies d’esport i de jocs compartits.

Els abanderats han passejat la bandera olímpica que ja oneja al vent. Hem lliurat els premis als guanyadors i guanyadores del dibuix de la samarreta, els alumnes de 4t han ballat molt bé la sardana, alumnes de 6è han interpretat amb la flauta “El gegant del Pi”  i hem donat per acabada la cerimònia amb la ballada dels gegants Cesc i Cesca per part dels alumnes de 6è i dels gegantons Joan i Joana per part dels alumnes de 3r.

Gràcies a tots, a les famílies que heu pogut assistir i BONES JORNADES 2017!!!

Al bloc de música podeu veure un vídeo de la ballada dels gegants!!!

20170404_193304-COLLAGE