Biblioteca compartida

Per Sant Jordi … bones lectures compartides!

Aquest Sant Jordi tots els alumnes de l’escola han participat en l’activitat “BIBLIOTECA COMPARTIDA”. A infantil, els nens i nenes han voltat per diferents espais de l’escola i han descobert uns atractius “racons de lectura”: un racó per fer “jugar els contes”, un altre per “construir històries”, per “regar paraules”, per “plantar lletres”… i a més han vist com les lletres apareixien en els llocs més insospitats, per tot arreu!!!

En aquests racons han pogut mirar els contes que han portat els seus companys i hem vist com comentaven, com reien, com s’explicaven… quin goig veure’ls així, fent-se grans mica en mica!

Aneu al bloc de la biblioteca per veure més fotos.bibñiotecacomaprtida1