30 de gener, dia escolar de la no-violència i la pau.

Famílies,

El dia 30 de gener se celebra a les escoles el dia de la pau. Nosaltres hem volgut dedicar aquest dia als refugiats, a les famílies i als nens i nenes que han de marxar de casa seva per causa de la guerra…

Durant la setmana, a totes les classes, s’ha estat llegint i escoltant el poema de la Joana Raspall que es titula “podries”.  Hem pogut treballar l’empatia, el coneixement dels altres.

Després, per grups, els alumnes han dibuixat unes mans ben obertes i han escrit un missatge d’acollida. Amb totes aquestes mans i tots els missatges hem fet un mural. A la tarda vam sortir al pati i vam recitar el poema, un trosset cada classe.

Us recomanem visitar el bloc de música on trobareu el poema de la Joana Raspall musicat. Són dues versions molt boniques!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *