XERRADA TALLER SOBRE HÀBITS ALIMENTARIS

Ahir vam tenir a l’escola una xerrada taller pràctic a l’escola sobre hàbits alimentaris, “Vet aquí un àpat”, engegada per la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de promoure el consum de fruita, hortalisses i llet.

A través de la pràctica amb una dietista nutricionista vam descobrir els beneficis i la importància que tenen aquests aliments per mantenir una dieta saludable i variada tot l’any.
Si voleu trobar informació sobre receptes per a infants us podeu adreçar a la pàgina web que ens va recomanar la Dietista Nutricionista Àngels Florensa: Pequerecetas.