ESTRENEM LABORATORI A L’ESCOLA

Aquest curs estrenem el laboratori escolar per a tot l’alumnat d’Infantil i Primària.

A través del Projecte Fem Ciència, hem rebut una subvenció de l’Ajuntament de Sant Joan Despí que ha possibilitat la creació d’una aula-laboratori i la dotació de material científic.

El laboratori s’ha convertit en un espai motivador que potencia l’interès i la curiositat dels nens i nenes per la investigació científica i tecnològica, que permet l’accés i l’ús d’eines científico-tecnològiques i que afavoreix el desenvolupament del raonament i del pensament científic de l’alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *