ESCOLA VIRTUAL #JoEmQuedoACasa

Des de l’escola som molt conscients que la situació excepcional que vivim demana esforços individuals i col·lectius.

Per això, tot l’equip docent estem treballant per poder oferir-vos propostes que puguin ajudar-vos a acompanyar les vostres filles i fills durant les properes setmanes.

Des de l’equip de mestres de l’escola us proposem una sèrie de consells i recursos amb el propòsit de fer-ho de la millor manera possible per tal de poder avançar en el seu procés d’aprenentatge.

L’objectiu és que els vostres fills i filles no només aprenguin, sinó que sobretot esdevinguin persones competents, connectades amb la realitat i capaces de dissenyar estratègies per tal d’enfrontar-se a situacions diverses.

Sabem que el treball habitual a classe és difícilment substituïble per un treball habitual a casa.

En el marc de la realitat que actualment tenim, hem pensat en oferir-vos diferents propostes i recursos per ajudar-vos a acompanyar els/les vostres fills/es durant aquests dies.

Cuideu-vos !!

Equip Docent

RECURSOS I PROPOSTES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *