ESCOLA DE MITJANS: ELS ALUMNES DE 2n FEM PATRONS

Els alumnes de 2n hem treballat un activitat què ens ha permès fer diferents tipus d’aprofundiment.

Hem vist que dividint un quadrat en dues, quatre o vuit parts iguals podem formar alguns patrons unint les peces de diferents formes. Hem treballat la geometria, la simetria, el pensament lògic, la creació d’imatges mentals de figures geomètriques utilitzant la memòria i la visualització espacial per resoldre problemes.

Aquesta activitat l’hem realitzat per grups cooperatius i hem treballat els patrons de creixement visual. Hem retallat en forma de triangle papers de dos colors i desprès els hem enganxat. Hem provat diverses composicions amb les rajoles per crear diferents patrons. Hem creat, hem descobert, hem aportat idees i hem pres decisions entre tots.

Ens ho hem passat molt bé fent aquesta activitat matemàtica i entre tots hem aconseguit un bon resultat.

Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotos!