Exposició Treballs de Tardor Curs 2023-24

Hola famílies,

com ja és tradició, a la nostra escola esperem l’arribada de la tardor amb moltes ganes, tot i que aquest any l’estiu s’ha allargat més del compte i la tardor ha arribat una mica més tard.

Cada curs,  treballem les característiques d’aquesta estació:  els colors amb que es vesteixen els paisatges, els fruits que collim, els canvis de temps, preparem la roba que abrigui una mica, etc.

A partir d’aquests aprenentatges, aprofitem per treballar amb les famílies, i des de casa ens arriben unes manualitats fetes amb molt d’afecte, fruits i fulles de tardor i alguns materials reciclats.

Amb la presentació d’aquests treballs a l’aula els i les alumnes poden explicar com ha sigut el procés de creació de la seva manualitat, com va sorgir la idea, on van aconseguir els materials, com la van elaborar…

A continuació compartim amb vosaltres l’exposició que han creat els alumnes dels diferents nivells de l’escola.

Esperem que us agradin tant com a nosaltres, moltes gràcies per la vostra participació!

Feu clic a la imatge per veure el vídeo: