ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ PLANTEM A L’HORT

Aquest mes de novembre, els alumnes de cicle mitjà hem plantat diferents plantes aromàtiques i hortalisses a l’hort de l’escola.

Aprofitem aquesta activitat per treballar diversos aspectes: la sostenibilitat, la biodiversitat, el cicle de les plantes, la intervenció humana sobre el medi i fomentar el treball cooperatiu.

Els alumnes vam participar en diferents tasques de l’hort.  Primer vam agafar les eines per remoure i barrejar la terra dels palots. Seguidament, vam plantar aromàtiques (julivert, sàlvia, menta, timó, romaní i espígol). La setmana següent vam plantar les hortalisses (escaroles, bledes, raves, porros i alls). També vam sembrar llavors d’espinacs i pastanagues. Finalment el vam regar.

Ens va agradar molt participar d’aquesta tasca.

Ara, ens toca ser responsables i tenir cura de les plantes fins a l’època de la recol·lecció.

Cliqueu la imatge per veure les fotografies: