ELS ALUMNES DE SISÈ PARTICIPEM A LA FIRA DE PROJECTE D’ESCOLES VERDES

El divendres dia 13 de maig, la Júlia i el Marc, en representació dels alumnes de sisè, juntament amb dues mestres de l’escola vam participar a la Fira de Projectes (Fòrum d’Escoles Verdes).

Aquesta Fira és una trobada territorial d’intercanvi d’experiències que celebrem cada any la Xarxa d’Escoles Verdes de LLeida.

Aquest any el vam celebrar a Preixana i hi vam participar vàries escoles i instituts de les terres de Lleida, exposant i compartint els nostres treballs i experiències en un context d’aprenentatge actiu i participatiu, on els protagonistes són els alumnes.

Nosaltres vam presentar l’activitat que vam dur a terme a l’escola: Enjardinem el nostre pati en la què vam preparar vàries garrafes de plàstic reciclades per a fer de jardineres i plantar-hi plantes autòctones en una de les tanques del pati de l’escola.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos:

.