EL NADAL

Benvolgudes famílies, ja comencem a preparar l’arribada del Nadal. El dia 1 de desembre vam  estrenar el nostre calendari d’advent particular, on les emocions i els detalls no materials hi tenen cabuda, cada dia que venen a l’escola.

Els alumnes de 6è ens van preparar les taules del pessebre ben decorat amb molta il·lusió i la resta d’alumnes van col·locar les figures allà on van voler i els ha quedat un pessebre ben bonic.

El dia 3 de desembre van arribar els tions amb molta gana i morts de fred. Les vostres filles i fills es van encarregar de donar-los aigua, menjar i festetes per entrar en calor!

Avui dia 14 hem gravat les Nadales i els poemes de Nadal, esperem que us agradin. El dia 22 de desembre us enviarem un enllaç al vostre correu, per tal que pugueu veure com de bé ho han fet!!