Comiat a la senyoreta Carme Jové

El passat dilluns dia 13 la senyoreta Carme es va acomiadar de l’escola després d’una pila d’anys voltant entre els passadissos, aules i patis… han sigut molts anys compartits amb ella, aprenent del seu saber fer i la seva professionalitat… i què dir amb els alumnes? Una MESTRA amb totes les lletres, que s’ha deixat la pell amb cada alumne que portava entre mans, on la constància i la perseverança anaven agafades de la mà.

Des de les aules, cada curs li vam voler oferir un detallet fet amb tota l’estimació que sentim cap a ella. Senyoreta Carme, com bé tu dius, ens veurem pel carrer, però que sàpigues que formes part de la gran història de l’Escola Santa Creu i les seves portes estaran sempre obertes per tu! Vine a veure’ns quan vulguis que una abraçada sempre la tindràs!

Molta sort en aquesta nova etapa i salut!