Cortines, timbre musical i biblioteca.

Dins del projecte d’educació socioemocional i gràcies al projecte Erasmus+ hem pogut fer uns petits canvis i adquirir nous materials relacionats amb l’educació socioemocional.

Hem penjat unes cortines a les classes a les que hi toca el sol tot el dia de manera que es pugui aprofitar la llum solar sense que aquesta molesti per a treballar. Les cortines han aconseguit l’objectiu i a més fan que la classe sigui un lloc molt agradable:

Per d’altra banda hem instal·lat un timbre musical que marca les entrades i les sortides a l’escola. D’aquesta manera, substituint el so estrident del timbre per música, els moments d’entrar i sortir són més alegres i agradables.

Referent als nous materials, hem ampliat la biblioteca de l’escola amb llibres relacionats amb educació socioemocional, inerculturalitat, igualtat d’oportunintats entre homes i dones, valors, entre d’ altres. A més a més al costat del Racó Escolta’m hi ha una prestatgeria amb materials i llibres per explicar als infants i fer-los reflexionar i llibres sobre aquests temes per al professorat.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *